Szállítási és Fizetési feltételek


Házhoz szállítás díjszabása
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére PayPal vagy PayPal Express Checkout bankkártyás fizetési rendszeren keresztül, illetve banki átutalással. Ezen fizetési módok választása esetén a házhoz szállítás díja kedvezőbb:

Sprinter futárszolgálattal:

  • 0 – 11.999.-Ft között 1090.-Ft
  • 12.000 – 24.999.-Ft között 690.-Ft
  • 25.000.- Ft felett INGYENES

Utánvételes szállítás esetén a következő kezelési költségeket számoljuk fel a szállítási díjon felül:

  • 50.000.-Ft értékig 300.-Ft
  • 50.000.-Ft érték felett csak egyéni elbírálás alapján vállalunk utánvételes szállítást

Csomagolási költséget nem számítunk fel.


A megrendelt termék árának/ házhoz szállítás díjának fizetési módja

Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére bankkártyás (PayPal és PayPal Express Checkout) vagy átutalásos módon, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb és a futárnak nem kell fizetni. 

Előre utalás esetén a NaturaMia Kft. CIB Bank 10700718-70449213-51100005 számlaszámra kérjük utalni a végösszeget. Megjegyzésben kérjük tüntesse fel a rendelési számot és a megrendelő nevét. 

Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket és szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a  termékeken észlelt sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon.
 
Személyes átvétel
Lehetőség van a Webshopban rendelt termékek személyes átvételére az átvételi értesítés megérkezte után, kizárólag előre egyeztetett időpontban a Budapest II. ker. Piszke utca 17. szám alatti címen.  Kérjük, hogy feltétlenül várja meg az átvételi értesítőt, melyet emailben küldünk el, és csak ezt követően hívjon (a +36 70 9-484-595 számon) vagy írjon (az info@naturamia.hu címre) átvételi időpont egyeztetés céljából, mert ennek hiányában a csomag nem lesz készen az átvételre.
 
Házhoz szállítási információk
Webshopunk megrendeléseit a Sprinter futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

Fontos! Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen  az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a  megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.