Házhoz szállítás díjszabása
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére a CIB bank bankkártyás fizetési rendszerén keresztül, illetve banki átutalással.

GLS futárszolgálattal:

  • 0 – 24.999.-Ft között 1190.-Ft
  • 25.000.- Ft felett INGYENES

Utánvételes szállítás esetén a következő kezelési költségeket számoljuk fel a szállítási díjon felül:

  • 10.000.-Ft értékig 510.-Ft
  • 20.000.-Ft értékig 675.-Ft
  • 50.000.-Ft értékig 955.-Ft
  • 100.000.-Ft értékig 1140.-Ft
  • 150.000.-Ft értékig 1610.-Ft
  • 499.999.-Ft értékig a rendelés értékének 1,2%+ÁFA Ft

50.000.-Ft érték feletti megrendelés esetén egyedi elbírálás alapján lehetséges az utánvétes fizetés.

Csomagolási költséget nem számítunk fel.

A megrendelt termék árának/ házhoz szállítás díjának fizetési módja

Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére bankkártyás (Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro), vagy átutalásos módon, ebben az esetben a futárnak nem kell fizetni. Banki átutalás esetén kérjük erre a számlaszámra utaljon és a “Megyjegyzés” rovatba írja be rendelési számát: NaturaMia Kft. CIB Bank 10700718-70449213-51100005. Köszönjük!

Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket és szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Az e-számlát a megadott e-mail címre küldi rendszerünk.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a  termékeken észlelt sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Személyes átvétel
Lehetőség van a Webshopban rendelt termékek személyes átvételére az átvételi értesítés megérkezte után, H-Cs 10-15 óra között kizárólag előre egyeztetett időpontban a Budapest II. ker. Piszke utca 17. szám alatti címen.  Kérjük, hogy feltétlenül várja meg az átvételi értesítőt, melyet e-mailben küldünk el, és csak ezt követően hívjon (a +36 70 9-484-595 számon) vagy írjon (az info@naturamia.hu címre) átvételi időpont egyeztetés céljából, mert ennek hiányában a csomag nem lesz készen az átvételre.

Házhoz szállítási információk
Webshopunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg, melyről előzetesen e-mailben értesítést küldünk. Amennyiben nem találja Önt a megadott címen, úgy másnap ismét megkísérli a kézbesítést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

Fontos! Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen  az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a  megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Rendelési információk

A Webshopunkban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Adatait bizalmasan kezeljük. (Lásd: Adatvédelemi Irányelvek.).

A Webshopban magyarországi kézbesítési címre lehet rendelést leadni.

Amennyiben külföldre szeretne rendelni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@naturamia.hu e-mail címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig.

Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van.

Amennyiben rendelését munkaidőn kívül adta le, az a leadást követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás vagy kártyás fizetés esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-5 munkanap.

Amennyiben a termékek mindegyike van raktáron, úgy a délelőtt 10 óráig leadott utánvétes és bankkártyával fizetett rendeléseket munkanapokon még aznap át tudjuk adni a futárnak, melyet az azt követő munkanapon kézbesít.

Az előre utalással fizetett rendeléseket akkor tudjuk átadni a futárnak, miután beérkezett az összeg a bankszámlánkra. Amennyiben ez délelőtt 10 óra előtt megtörténik, akkor még aznap, ha délelőtt 10 után, akkor a következő munkanapon tudjuk átadni csomagját a futárnak, melyet az átadást követő munkanap kézbesít.

A délelőtt 10 óra után beérkező rendeléseket a következő munkanapon tudjuk átadni a futárnak és azt a rákövetkező munkanap kézbesíti Önnek.

A csomag feladásáról és várható érkezési időpontjáról vásárlóinkat külön e-mailben tájékoztatjuk.

Ettől hosszabb teljesítés nagyobb akciók időszakában fordulhat elő, vagy ha váratlanul kifogyott a termék. Ilyen esetben egyeztetünk a megrendelővel.

Minden esetben a lehető leggyorsabb teljesítésre törekszünk.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A termékek ára – ha nincs másként jelezve – 1 db-ra vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab látható.
Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!